Tájékoztatás

fogyatékkal élőknek

Összegyűjtöttük a legfontosabb információkat a szolgáltatásink elérhetőségével kapcsolatban

Általános tájékoztató a Trive Bank Europe Zrt. fogyatékkal élő ügyfelei számára

A Trive Bank Europe Zrt. elkötelezett híve a fogyatékkal élő ügyfelek a Bank méretéhez és pénzügyi rendszerben elfoglalt helyzetéhez mérten a lehető legmagasabb fokú kiszolgálás megteremtésének.

A Bank a tervezési, döntési folyamatok során kiemelten kezeli a fogyatékkal élő személyek sajátos szükségleteit, ezért törekszik folyamatosan felmérni az ügyfelek önkéntes válaszadása alapján az ügyfelek speciális kezelésére vonatkozó igényeit. Kérjük, hogy a kérdőív kitöltésével támogassa munkánkat.

Link kérdőívhez

A fogyatékos személyek pénzügyi szolgáltatáshoz való egyenlő esélyű hozzáférésének elősegítése érdekében a következő lehetőségek biztosítottak:

1) Akadálymentesen megközelíthető ügyfélszolgálati iroda
1055 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 76.

Ügyfélszolgálati pontok szolgáltatási térképe a 4/2017. (III.13) számú MNB ajánlás alapján

2) Előzetes időpont egyeztetés
Bank igény esetén a fogyatékkal élő ügyfelei számára biztosítja az előzetes időpont egyeztetésének lehetőségét. Bank törekszik arra, hogy elegendő idő álljon rendelkezésre a szerződési feltételek maradéktalan megismeréséhez és megértéséhez szükséges intézkedések megtételére, így lehetőség van többek között a fogyatékos személy részéről támogató-, és kísérőszolgálatot, jelnyelvi tolmácsot illetőleg meghatalmazottat hívni.

3) Személyes odafigyelés
Bank az ügykezeléskor törekszik arra, hogy a fogyatékos ügyfelekkel való kommunikációban, a számukra szükséges speciális segítséget biztosításában és az általuk igénybe vehető szolgáltatási módok használatában jártas, tapasztalt ügyintézőt bízzon meg a közvetlen ügyintézésre.

4) Szerződéskötés során gondos odafigyelés
Látássérült, illetőleg gyengénlátó ügyfelek kifejezett kérése esetén – a papíralapon aláírható szerződések esetén – a Bank lehetőséget biztosít arra, hogy két külsős ügyleti tanúk egyike a szerződést, illetőleg a vonatkozó üzletszabályzatokat felolvassa. A felolvasás ténye a szerződés rendelkezéseiben rögzítésre kerül. A Bank online hiteligénylési folyamatában történő elektronikus szerződéskötés esetén a kölcsönszerződés papíralapon nem írható alá.
Hallássérült ügyfelek számára a Bank írásbeli tájékoztatást nyújt és biztosítja, hogy az ügyfelek – előre rögzített időpontban- az általuk közreműködésre felkért segítő személlyel, jelnyelvi tolmáccsal együtt jelenhessenek meg.

Nem találtad meg, amit kerestél?

Nézd meg milyen egyéb módokon tudunk neked segíteni