Kérdésed van?
Nézd meg a válaszainkat
Összegyűjtöttük a leggyakrabban felmerülő kérdéseket, hogy segítsünk ha elakadnál
Kiemelt kérdések
A Trive Bank kisebb, fix összegű és rövid, fix futamidejű hiteleket kínál. Jelenleg 450 ezer forintos termékeink vannak, amelyek 6 vagy 12 hónapra vehetőek fel. Ezek az értékek jelenleg nem változtathatóak.
Az igényléshez mindössze egy személyazonosságot igazoló igazolványra (személyi vagy jogosítvány vagy útlevél) és a lakcímkártyádra van szükség. Ezen kívül rendelkezned kell a Netbank hozzáférésedhez szükséges belépési azonosítókkal a jövedelmed igazolására.
A legfontosabb feltételek a következőek: Legyél cselekvőképes, 18 évnél idősebb magyar állampolgár, magyarországi lakcímmel. Rendelkezz – legalább 3 havi – rendszeres jövedelemmel, ami a bankszámládra érkezik, és ehhez a bankszámládhoz legyen Netbank hozzáférésed egy olyan banknál, amelynél jelenleg működik a számlainformációs szolgáltatónk kapcsolata. A teljes feltétellistához kérjük látogass el a Dokumentumok oldalunkra és nézd meg az általad igénylendő termék hirdetményét.
Netbank belépéssel igazolt, az alábbi bankok egyikénél vezetett forint bankszámlára érkező -legalább 3 havi – jövedelmet. Jelenleg az alábbi bankoknál működik a számlainformációs szolgáltatónk kapcsolata: CIB Bank, Erste Bank, Gránit, K&H Bank, MagNet, MKB (MBH Bank), OTP Bank, Raiffeisen Bank, Takarékbank (MBH Bak), Unicredit Bank.
Az IBAN szám a bankszámlád nemzetközi formátuma. A bankszámlaszámodból képződik, és jelzi, hogy magyar bankszámláról van szó. Néhány bank az igénylés során kérheti, hogy ezt add meg. Ha nem tudod a számlád IBAN formátumát, akkor vagy meg tudod nézni előzetesen a Netbankodban, vagy az alábbi oldalon át tudod alakítani a normál számlaszámod IBAN formátumra.
Jelenleg az eHitel 6 és eHitel 12 termékeink – legalább 3 havi – nettó 230 000 forintos jövedelemtől érhetőek el.
Nem, a bankszámládhoz továbbra is csak te fogsz hozzáférni. Az igénylés során használt Netbank azonosítóidat csak a saját számlavezető bankod fogja látni, nekik adod meg, az ő felületükön.
Témakörök
Milyen termékeket igényelhetek?
A Trive Bank jelenleg kisebb, fix összegű és rövid, fix futamidejű hiteleket kínál. Egy hitelösszegből és két futamidőből választhatsz.
Jelenleg 450 ezer forintos termékeink vannak, amelyek 6 vagy 12 hónapra vehetőek fel.
Ez jelenleg nem lehetséges. Csak az előre meghatározott futamidők és összegek érhetőek el.
Csak azokat a termékeket jelenítjük meg neked, amik a jövedelmed és a kiadásaid alapján számodra elérhetőek, illetve beleférnek a jövedelemarányos törlesztési mutató törvény által meghatározott keretébe.
A standard termékeink (eHitel 6 és eHitel 12) 27%-os kamattal, további költségek nélkül igényelhetőek.
Ha bármelyik termék visszafizetésével késedelembe esel, akkor késedelmi kamatot számítunk fel. Ennek mértékét a mindenkor érvényes Hirdetményben találod.
Milyen igénylési feltételek vannak?
Az igényléshez mindössze egy személyazonosságot igazoló igazolványra (személyi vagy jogosítvány vagy útlevél) és a lakcímkártyádra van szükség. Ezen kívül rendelkezned kell a Netbank hozzáférésedhez szükséges belépési azonosítókkal a jövedelmed igazolásához.
A legfontosabb feltételek a következőek: Legyél cselekvőképes, 18 évnél idősebb magyar állampolgár, magyarországi lakcímmel. Rendelkezz rendszeres – legalább 3 havi – jövedelemmel, ami a bankszámládra érkezik, és ehhez a bankszámládhoz legyen Netbank hozzáférésed egy olyan banknál amelynél jelenleg működik a számlainformációs szolgáltatónk kapcsolata. A teljes feltétellistához kérjük látogass el a Dokumentumok oldalunkra és nézd meg az általad igénylendő termék hirdetményét.
Netbank belépéssel igazolt, az alábbi bankok egyikénél vezetett forint bankszámlára érkező – legalább 3 havi – jövedelmet. Jelenleg az alábbi bankoknál működik a számlainformációs szolgáltatónk kapcsolata: CIB Bank, Erste Bank, Gránit, K&H Bank, MagNet, MKB (MBH Bank), OTP Bank, Raiffeisen Bank, Takarékbank (MBH Bak), Unicredit Bank.
Jelenleg az alábbi bankoknál működik a számlainformációs szolgáltatónk kapcsolata: CIB Bank, Erste Bank, Gránit Bank, K&H Bank, MagNet Bank, MKB (MBH Bank), OTP Bank, Raiffeisen Bank, Revolut, Takarékbank (MBH Bak), Unicredit Bank
Igen, enélkül sajnos nem tudjuk hivatalosan ellenőrizni a jövedelmedet és így nem tudjuk elbírálni az igénylésedet.
Jelenleg nem, a jövedelmedet csak Netbankon keresztül tudod igazolni.
Jelenleg az eHitel 6 és eHitel 12 termékeink – legalább 3 havi – nettó 230 000 forintos jövedelemtől érhetőek el.
Hogyan tudok sikeresen igényelni?
Első lépésben kérünk rólad néhány információt és közben létrehozzuk a Trive igénylési fiókodat. Utána kiválasztod a számodra elérhető termékek közül a neked tetszőt. Majd a jövedelmed ellenőrzése céljából a Netbankodhoz kapcsolódva megosztod velünk a bankszámládon az elmúlt 3 hónapban történt tranzakciókat. Végül az igazolványaid és az arcod segítségével azonosítod magad és egy egyedi SMS kóddal aláírod a szerződést, mi pedig utaljuk a pénzt.
Ha minden jól megy nagyjából 15 perc alatt a folyamat végére érsz és a számládon lesz a pénz.
Bármikor. A hét minden napján, 24 órában.
Az igénylés befejeztével – pozitív bírálat esetén – azonnal utaljuk neked a pénzt, ami rögtön jóvá is íródik a számládon.
A hitel összegét arra a bankszámlára utaljuk, amit használtál a jövedelmed online igazolásához. Ha többet is használtál, akkor a folyamat során (a termékválasztásnál) választhatsz melyikre kéred.
Igen. Ha valamiért abba hagytad az igénylést, később belépve, az utolsó lezárt lépéstől folytathatod.
Nem, semmi gond. Ha valamiért megszakadt az igénylés folyamata, később belépve, az utolsó lezárt lépéstől folytathatod.
Ha itt nem találsz választ a kérdésedre, javasoljuk, hogy használd a nap 24 órájában elérhető chatünket. Ha ez sem segít, hívj minket nyitvatartási időben a Kapcsolat menüpontban található elérhetőségünkön.
Hogyan igazolom a jövedelmem?
Megfelelő banknál (lásd következő kérdés) vezetett forint bankszámlára érkező – legalább 3 havi – jövedelmet.
Jelenleg az alábbi bankoknál működik a számlainformációs szolgáltatónk kapcsolata: CIB Bank, Erste Bank, Gránit Bank, K&H Bank, MagNet Bank, MKB (MBH Bank), OTP Bank, Raiffeisen Bank, Takarékbank (MBH Bak), Unicredit Bank.
Igen, enélkül sajnos nem tudjuk hivatalosan ellenőrizni a jövedelmedet és így nem tudjuk elbírálni az igénylésedet.
Az IBAN szám a bankszámlád nemzetközi formátuma. A bankszámlaszámodból képződik, és jelzi, hogy magyar bankszámláról van szó. Néhány bank az igénylés során kérheti, hogy ezt add meg. Ha nem tudod a számlád IBAN formátumát, akkor vagy meg tudod nézni előzetesen a Netbankodban, vagy az alábbi oldalon át tudod alakítani a normál számlaszámod IBAN formátumra.
Jelenleg az eHitel 6 és eHitel 12 termékeink – legalább 3 havi – nettó 230 000 forintos jövedelemtől érhetőek el.
Azt a forint bankszámládat használd, amelyikre a jövedelmedet kapod, amihez van Netbank hozzáférésed, és amelyik olyan banknál van, amelynél jelenleg működik a számlainformációs szolgáltatónk kapcsolata.
Nem, a bankszámládhoz továbbra is csak te fogsz hozzáférni. Az igénylés során használt Netbank azonosítóidat csak a saját számlavezető bankod fogja látni, nekik adod meg, az ő felületükön.
Természetesen nem. Az igénylés során használt Netbank azonosítóidat csak a saját számlavezető bankod fogja látni, nekik adod meg, az ő felületükön.
A bankszámlád 90 napos forgalmát (jóváírásaidat, terheléseidet) kapja meg a Trive. Hasonlóan ahhoz, mintha bankszámlakivonatot juttatnál el hozzánk.
Jelenleg nem, a jövedelmedet csak Netbankon keresztül tudod igazolni.
Milyen eszközökre van szükségem?
Szinte bármilyen számítógépen vagy okostelefonon, ami rendelkezik internet kapcsolattal és megfelelő minőségű kamerával.
Nem feltétlen, bár talán ezen a legkönnyebb az igénylés. Ha az igénylést számítógépen végzed, akkor elegendő egy nem okos telefon is, de az kell, mert a belépéshez SMS-t küldünk.
Jelenleg Chrome, Safari és Microsoft Edge a támogatott böngésző.
Mobil hálózat esetén 4G-s lefedettségre van legalább szükség. Míg számítógép esetén minimum 30 MB/S-os sávszélesség szükséges.
Az azonosítás során fénykép és videofelvétel is készül, így ennek elkészítéséhez szükséges webkamera, vagy kamerával rendelkező okostelefon.
Nem, az igényléshez nem szükséges mikrofon.
Az azonosítás során fénykép és videofelvétel is készül, így ennek elkészítéséhez szükséges webkamera, vagy kamerával rendelkező okostelefon.
Hogyan azonosítom magam?
Néhány egyszerű lépésen kell keresztülmenned, úgymint: nyilatkozat megtétele, fotó és videó készítése az igazolványaidról és az arcodról, illetve az igazolványaidról beolvasott adatok esetleges javítása, kiegészítése.
Az igényléshez mindössze egy személyazonosságot igazoló igazolványra (személyi vagy jogosítvány vagy útlevél) és a lakcímkártyádra van szükség. Ezen kívül rendelkezned kell a Netbank hozzáférésedhez szükséges belépési azonosítókkal a jövedelmed igazolására.
Fontos, hogy az azonosítási folyamatban az adatokat az okmányokban található módon add meg, illetve ha a rendszer nem úgy/jól olvassa be, akkor azt úgy javítsd, ahogy az igazolványokban van. A hitel felvétele után lehetőséged lesz az Ügyfélportálunkon a lakcímkártyádban lévő címtől eltérő levelezési címet is megadni.
Nem, az azonosítás önkiszolgáló módon történik. Így bármikor elvégezheted, a saját tempódban.
Hogyan tudok online szerződni?
Az aláírás folyamat során, egy egyedi kódot fogunk SMS-ben küldeni a hiteligénylési folyamat során regisztrált mobiltelefonszámodra. Ezt a kódot kell majd megadnod az aláírási felületen, miután elolvastad a hitelszerződést.
Igen, ez ugyanolyan aláírás, mintha papíron, ügyintéző előtt írnád alá a szerződést.
Fontos, hogy csak arra a mobiltelefonszámra tudod megkapni az SMS-t, amit korábban a hiteligénylési folyamat elején megerősítettél, és amivel beléptél az azonosítási folyamatba.
A szerződésed online, letölthető formában lesz elérhető számodra azt követően, hogy a Trive is aláírja és miután elutaltuk neked a hitelösszeget. A szerződést az Ügyfélportálba belépve fogod látni és fogod tudni letölteni. Az Ügyfélportálba a regisztrált telefonszámoddal és az igénylés elején megadott jelszavaddal, majd az ezek megadása után számodra, a regisztrált mobilszámodra küldött, minden belépésnél egyedi azonosító kód megadásával tudsz belépni.
Az általad aláírt szerződésedet ellenőriztük és a személyes adataidban elírást találtunk, melyet javítottunk és ezért van szükség annak az újbóli aláírásra.
Nem az első, hibás adatokat tartalmazó szerződésedet érvénytelenítettük.
Hogyan tudom használni az Ügyfélportált?
Az Ügyfélportálba a regisztrált telefonszámoddal és az igénylés elején megadott jelszavaddal, majd az ezek megadása után számodra, a regisztrált mobilszámodra küldött, minden belépésnél egyedi azonosító kód megadásával tudsz belépni.
Megnézheted és letöltheted a szerződésedet, megnézheted a szerződésed főbb adatait, az egyenlegedet, a befizetéseidet, valamint adatokat tudsz változtatni.
Igazából regisztráltál. A hiteligénylési folyamatunk elején a megadott adatokkal létrehoztuk a Trive igénylési fiókodat. Az Ügyfélportálba a regisztrált telefonszámoddal és az igénylés elején megadott jelszavaddal, majd az ezek megadása után számodra, a regisztrált mobilszámodra küldött, minden belépésnél egyedi azonosító kód megadásával tudsz belépni.
Az Ügyfélportál belépő oldalán kattints az Elfelejtett jelszó linkre. Küldeni fogunk a regisztrált email címedre egy linket, amire kattintva meg kell adnod a regisztrált mobilszámodra közben elküldött egyedi azonosítót, majd megadhatod az új jelszavadat.
Hogyan módosíthatom a szerződésem?
Hívd fel az Ügyfélszolgálatunkat és beszéljétek meg, hogy mennyit szeretnél előtörleszteni és mikor. A kollégáink elmondják, hogy mit kell tenned. Az ügyfélszolgálat elérhetőségét a Kapcsolat menüpontban találod.
Nem, az előtörlesztésnek jelenleg nincsen külön díja.
Ebben az esetben a futamidőd változatlan marad, de a havi törlesztőrészlet mértéke arányosan csökken. Az új törlesztőrészlet nagyságát, az előtörlesztés elszámolását követően, az Ügyfélportálban tudod megnézni.
Mivel minden nap, a nap 24 órájában tudod nálunk intézni a pénzügyeidet, így előfordulhat, hogy egyes művelet elszámolása csak másnap – napközben – valósul meg. Ezért kérjük, ha eltérést tapasztalt, várj 24 órát, és ha akkor is úgy gondolod, hogy nem helyesek az adatok, hívd fel az Ügyfélszolgálatunkat.
Információk a fizetési kérelemről
Egy egyszerű utalási/törlesztési folyamat. A Trive Bank kezdeményezi helyetted a tranzakciót, melyet neked egy egyszerű engedélyezéssel csak jóvá kell hagynod a számlavezető bankod internetes vagy applikációs felületén.
A fizetési kérelem gyors és egyszerű megoldás. Használatával csak egy engedélyt kell megadnod az utaláshoz a netbankodban, nincsen semmi egyéb teendőd.
A Trive Bank az általad megadott számlaszámra küldi a fizetési kérelmet. A számládhoz tartozó netbanki felületen erről értesítést kapsz. Ezt követően néhány gombnyomással lehetőséged van megadni a törlesztési engedélyt.
A Trive Bank (kérelem feladója) küldi ki a kérelmet a te (kérelem címzettje) netbankjába.
Azoknak az ügyfeleknek, akik maximum 2 törlesztőrészlettel tartoznak. A kérelem összege a meg nem fizetett tartozás összegével megegyező.
Az utalás (pénzmozgás) akkor történik meg, amikor a kérelmet elfogadod. A kérelem elfogadása 2 napon belül kell, hogy megtörténjen. A kérelem elfogadása után – az azonnali utalás jellemzőinek megfelelően – az utalás megtörténik a Trive Bank felé.